26 December 2012

12 ARI AG ! DUPDAPDUPDAP !


walawehh ! ag 2minggu ?! err~ bknlaa . . tak smpai 2minggu pon ! seminggu 5ari ! pe ni ! ~ aku tak prepare dr fizikal , mental , rohani , jasmani n sume laa . hahaha . nervous beb nervous . 

huh ! acely aku tak dapat  byg an cmne suasana kat sane . best or idak yekk ? kne set mind ea ? jap jap . aku na set hapy n syok gler smpai na meloncat loncat ble laja kat sne . menjadi  tak kalau mcm tuu ? huu . arap mnjadi :P n dapat bf yg nsem . alomakkk ! niat da tak btol . haha . bff yg baek . insyaAllah . amin . 
#pling aku tak gemor sgt , law cuti aku tpakse duk umah cousin ! OMG ! sadis sigaraga ! aku tak bese sgt laa . malu malu kucing kott . 

nanty an , aku tak blh bgun lmbat lmbat da , mkn melambak lambak (sbb dwet kne jimat , tak blh na mbazir ssgt , iko sunnah . haha . dan dan . O.o t aku kurus la eaa) , tgk tv rancangan aku (kartun) , jadi brung antu (ssah na lelap an mate malam mlam bute , byak msalah negara yg aku kne pk . haha) , t tak slalu usha muke family especially mak ayah (law siblings da muak da . haha . mokk . jahatnye) , on9 memanjang (tu pnting tu , sbb na men game on9 yang poyyo . de ke , org da syok syok men suh download , pe laa . haha) , n most important is law aku takut aku na tumpang katil sape ? wowow ~ blh dmam kott . law kat maktab an , roomate aku yg offer tuk tdo ngan dorang . huu . sgt memahami . tp kdang kdang ske buli aku . pe daa . ponatt dahh ! tu je . ok . bye :)

No comments:

Post a Comment