30 November 2012

YEAH !! SPM DA ABEH !


haip korang !


spm da abeh da .. beban kurang la skit . tp tgn ni mcm na pegang bku je . :D da tiga ari duk umah . bosan la pulak . tak tau na bt pe . pagi pagi bukak fb . tak pun edit edit blog aku . pastu usha muke sibling aku yg sememeh tu :P haha . tp aku de gak tlg mak aku kat dapor .aku ni tak de la pemlas sgt . um  . kawan kawan aku , certain da mule keje . de yg na amek lesen kete  or moto . huu . dlm bab bab tu aku tak ready ag kot . aku cdg nye na tingkat an kmahiran aku skit . taun dpan baru cri keje kot . umm. ntah la . aku teringat kate kate ckgu admath aku . mak ayah kte akan bosan tgk muke kte , yg asyik goyang kaki je kat umah . yg lepasan spm je la . um . stakat ni aku tak de la rindu kat kengkawan aku . hahah . tp moments kteorg , aku tak lupe . :) acely aku de keje na bt skrg ni . hee . 



No comments:

Post a Comment