07 June 2012

ADEK SEPUPU AKU YG COMEL


Heellloo :)

Aku na tunjuk adek sepupu aku . hee . nme dye syazwina . kteorang pgl dye awin je . 

ok . Dye ni ske make up n na lawa je tau nye . aritu an dye tgk majalah wanita . haha . tak padan ngan badan tol . tib tib dye nmpak pic bedak compact . pastu dye kte , na makeup na makeup . sampai tak nak mkn nasik . jenuh pujuk . pastu adek aku , pujuk la dye . kalau mkn kte makeup . terus cpat cpat dye p kat mama dye na makan . haha . da abeh makan , terus dye na makeup . so , makeup la sket . umm . bagi an . na sesangat xD

aritu aku mkn , pastu suap suap an dye . lme lme skit dye tak nak da . heran aku . pastu aku ckap . law mkan cpat besa . t blh jd model . haha . pastu dye ckp ye ke ? Jd model ea . aku angguk la . then ckap . t awin jd model tamil . ske dye . haha . budak budak tak paham pape . :p


Pastu aku de sembang sembang ngan dye . awin skola tamil an ? dye jwab aah . o.O haha . pastu beria dye cakap pasal kawan dye . sambil dye cter aku tye kat kakak dye . awin da skola ke ? tak skola pun . ceh . aku kne tipu ngan budak kecik . pnuh pasaan lak tu dye cter . sabo je la . :/



Dye malu na tnjuk mlut seksi dye xD


Muke gedik dye :P


sweet an :)


bulat an mate smpai na juling . haha


manja ~

No comments:

Post a Comment