06 April 2013

2IN1 . MENGAJAR SMBIL BLAJAR


05042013
:: kerja amal:: Aku , kawan kelas aku n akak sem 3 pi sk pmpuan durian daun . uhuk . de kem solat ngan dorang . first first ngat an 1kumpulan , 2facy . upenye sorang facy je .. ! da la tak pndai sgt na layan budak budak . time na mula an sesi ngan dorang ( dak tahun 3 ), adek2 sume bt muke . de yg kerot kerot dahi . huh . cuak abeh . dlm aty , cmne la na bg dorang hapy nihh . lpas aku pkenal an diri . bape minit , tak smpai kot 5minit . aku tye balek nme aku , sume senyap . law duk dalam utan , da dgar da byi cengkerik . time tu saba ag , yeahh haida , u can do it . :) lame lame , blh la sikit . tapi dorang mmg bek bek .

 time kawan kawan dorang tga men , aku tye la na men jugak ke . dorang sume senyum je pastu geleng . mmg semangat na laja . maybe . hahah . nseb bek aku tak dapat dak hyperaktif mcm kawan aku len , law idak , btambah migraine pale aku . men pusing pusing bt tawaf kat dewann tu . pening aku . kawan aku sampai jd serabot muke nye sbb layan dak dajah 1 . hahah . lagi sorang kawan aku , bdak dlm grop dye amek nset dye .. balek tu meroyan gler la . time dye na ajar sujud pulak , tgok tgok dye n sorang bdak je bt . yg len men kejar kejar . hahah . lawak . mcm mcm ragam . de bdak yg suke aty je kobek barang kawan aku . nseb bek , adek2 kat grop aku tak mcm tu . aku siap kuar an nset n bia cmtu je . tak berani pon dorang usik . 


umm . adek2 grop aku siap pggil aku ustazah ag tu . bile suh pggil akak , tanak . ni terasa poyo kejap ni . hahah . yang bt aku puas aty , dorang suh aku datang ag , sbb pham aku ajar . 2jam dgn dorang pon jadi tak penat . tapi yg pasti tanak jadi ckgu skolah rendah , da cancel siap siap da . n pk tuk mase dpan , na anak 2 pon da ckup . hahah . tak nak byak byak . :D anyway , thanks sir sbb bg kiteorg peluang jd ckgu skola rendah 2jam n tak bergaji . #best experience . t sir bawak pi umah anak yatim pulak ye .  :)

No comments:

Post a Comment