12 December 2012

MASA NYE TIBA ! MOCK INTERVIEW !


Emm .  . 20062012 . 

hari mock interview aku . na tau tak ? tak bminat ea ? pe aku kesah . haha . :P 
time ari mock an , org dr MMU , de bhgi an ikot grop . um . ngan naseb malang nye , aku sorang je pompuan dlm grop aku . hampeh ! nseb bek dorang bek bek . law tak , huh . abeh laa aku . jd tak selesa aku . time turn grop aku tuk d interview , org tu tye . knapa na biasiswa , pe yg bt an awk istimewa tuk dpt an biasiswa ni , . mepek mepek aku jawab .  aku  ni bkn pndai speaking speakong ni . pastu dye tye pe fav kindergarden aku (story) . kat aku je la . huh . tkjut aku . ngat an pe la . then , dye tye lpas SPM aku na bt pe . aku ckp na jd cashier . dye kta ok . sbb aku na jd pgawai bank :) . huu . 

da abeh tu , dye ngat an , fail lenkali ltak kt atas meja jgn tbalek . haha . kteorg nervous . tu jd cmtu . agpon org tu phm kdaan kteorg . :) . umm . time tu aku tak seyes sgt . aku byk men men . tp bg aku , tu experience aku yg lua bese . :) . bg kyakinan kt aku n sdikit sbyak dpt ilmu . pngalaman mgajar kte sesuatu yg indah :D


No comments:

Post a Comment